Elite Baseball Wassenaar

Om spelen op niveau in de regio Den Haag een boost te geven, biedt Wassenaar honkbaljeugd in de regio de mogelijkheid om extra trainingen te volgen.

Gewoon extra trainingen buiten de trainingen van de eigen club. Zo willen we de honkballers uit de regio de mogelijkheid bieden om aan hun skills te werken onder leiding van opgeleide trainers.

We bieden twee soorten trainingen aan

• Een pitchertraining
  • algemene training.

Eugene Henson trainer in de hoofdklasse (en oud speler van het Nederlands team) gaat de algemene training geven en Erik Remmerswaal oud pitcher van het Nederlands team gaat de pitchertraining geven.

Voor het honkbal lid verandert en niets, hij blijft lid van zijn club, speelt daar in de competitie en betaalt daar de contributie.

We gaan GEEN leden weghalen bij de eigen club.

We bieden een wekelijkse training aan op vrijdagavond. Dit stoort de
eigen training van de vereniging niet.

We vragen een kleine trainingsvergoeding hiervoor. Dit staat in de bijgesloten flyer, waarin ook de aanmeldingslink in staat.

De eerste training is vrijdag 2 april 2021.

We hebben twee groepen ivm leeftijdscategorie;

• Groep 1 van 9 tot 14 jaar.
  • Groep 2 van 15 tot 20 jaar.

Tijden

• Groep 1 traint van 18:00 tot 19.30
  • Groep 2 van 19:30 tot 21:30

Materiaal ten behoeve van de training wordt verzorgd door Wassenaar. Spelers dienen zelf handschoen, helm en knuppel mee te nemen.

Inschrijfformulier

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com